Efter många funderingar och tankar om jag verkligen skall starta en blogg eller inte,   har jag nu tagit till ”förnuft”!

Min resa i flugträsket startade redan vid barnsben, som många med mig började det med drömmar efter att ha läst i ”napp & nytt” och sett Bård och Lars  (Torrflugelandet) m,m på tv. Vad jag kan komma ihåg har jag alltid varit fascinerad av vaket och när det väl var dags att börja flugfiska så var det öring och havsöring som blev det klara valet, Nu fiskar jag det som kan fiskas med fluga!

Denna blogg kommer omhandla mina reser, mina nederlag och mina segrar då fisket som alla vet inte är ”the shure thing” varje gång man är ute. Jag kommer dela med mig flugbinding och även lite videos då jag fixat en kamera, det kommer även upp lite fiske filmer från våra äventyr och mycket bilder och text.

Jag håller just nu på att utbildar mig vid http://www.Forshagaakedemin.se (YH Sportfiskeguide) så det kommer säkert att komma lite löst om våra dagar på skolan och våra fantastiska dagar på älven.

Tight lines

Martin

1535755_10204727916659696_2703568197381989077_n

